6 Kasım 2010 Cumartesi

Almanca macerası başlarken....

    Lys sonuçları geldiğinde pek de şaşırmamıştım.Çünkü zaten bu bölüme puanımın yettiğini biliyordum.Aslına bakarsanız ben bu bölümü okumak da istemiyorum ama inanın bana bu başka bir blog un konusu:)
   Derslerin başladığı ilk hafta ders işleyemedik.Klasik öğretmen öğrenci tanışması faslı her yeni öğretmenin sınıfa gelmesiyle yenilendi.İkinci haftanın başında,dersimizi işleyeceğimiz kitaplar henüz elimize ulaşmamıştı fakat artık derler başlamalıydı ve hocalarımız Almanca'nın basit tanışma kalıplarını bizlere dikte ettirmeye başladılar.
  Bu fakülte benim ikinci üniversitem ve bu sebepten 'Sınıfta en yaşlı ben olacağım,ama umurumda değil.'iç sesiyle sınıfa girdim.Ancak kendi yaşıtlarımla karşılaşınca verdiğim günün ortasında yeni güneşler doğurma gülümsemesi tepkim bu durumun bilinçaltımda ne kadarda çok önemsediğini ve bu konuda (daha bir çok konuda olduğu gibi ve hatta dünyadaki birçok insanın da yapamadığı gibi) kendime karşı dürüst olamadığımı fark ettim.
  Artık ilk ders notlarımı paylaşma vakti geldi.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder